.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وجود سه هزار پست خالی در ادارات مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه معضل بیکاری فارغ التحصیلان عمده ترین موضوع استان است، گفت: سه هزار پست خالی در ادارات استان وجود دارد. 

سید علی اکبر طاهایی در جمع تشکلهای کارگری و کارفرمایی مازندران در استانداری افزود: به واسطه برخی موانع قانونی تنها توانستیم در سال گذشته، زمینه اشتغال 100 نفر را در دستگاه های اجرایی استان فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه انسانی و عاطفی در کارفرمایان باید تقویت تا کارگران احساس امنیت شغلی بیشتری در جامعه داشته باشند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه سال 90 باید سال افزایش راندمان و ارتقا نرخ بهره وری و بهبود وضعیت معیشتی کارگران باشد، بیان کرد: فصل مشترک دغدغه های جامعه کارگری، اشتغال پایدار و مهارتهای تاپ و اثرگذار است که باید تقویت شود.

طاهایی با بیان اینکه قالب فارغ التحصیلان علوم انسانی در مازندران، جویای کار هستند یادآور شد: هم اکنون 200 هزار دانشجو در دانشگاههای مختلف استان به تحصیل مشغول بوده که باید زمینه اشتغال این افراد را فراهم کرد.

وی با اعلام اینکه امسال باید 101 هزار فرصت شغلی در مازندران ایجاد کرد گفت: سال گذشته 53 هزار فرصت شغلی در مازندران ایجاد که قالب این شغل ها در بخش مسکن و ساختمان بوده است.

استاندار مازندران با انتقاد از عدم استفاده بهینه از آب و خاک موجود در استان تصریح کرد: ظرفیت تولیدات بخش کشاورزی مازندران بسیار کمتر از انتظارات موجود است.

طاهایی با بیان اینکه ظرفیت دامداریهای استان برای تامین شیر کارخانجات لبنی مکفی نیست، اظهار داشت: هم اکنون بزرگترین واحد شیر لبنی مازندران، بخش اعظم شیر مورد نیاز واحد خود را از استانهای همجوار تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه سند ملی کار شایسته امسال در کشور اجرایی می شود افزود: باید در حوزه های مختلف کشاورزی، گل و گیاه و گردشگری فعالیت های تولید مدار و اقتصاد محور در مازندران صورت داد.

علی بابایی کارنامی، مسئول کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران با اشاره به فعالیت 76 واحد شورایی فعال کارگری در استان اظهار داشت: 300 نماینده کارگری، صنفی و بدوی در کارخانجات استان فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شغلی کارگران در مازندران باید جدی گرفته شود، افزود: رفاه کارگران، اجرای آیین نامه های سخت و زیان آور بخش عمده ای دغدغه های کارگری است.

بابایی همچنین خواستار پرداخت سهام عدالت کارگران مازندران در اسرع وقت از سوی مسئولان مرتبط شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1390
آقای استاندار برادر چرا خالی میبندی؟؟ اگه این همه پست خالی بود توسط بستگان مدیر کل و معاونین ادارات پر میشد یه سری به نوسازی مدارس - جهاد - مسکن و بانکها بزنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.